Nieuwjaarsdag in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu Nieuwjaarsdag in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu

Nieuwjaarsdag in Sydney

Blijf op de hoogte en volg Frank

01 Januari 2015 | Australië, Sydney

Vandaag geen skispringen of Nieuwjaarsconcert voor ons, maar om 09.00 op de toren van Sydney om te genieten van het mooie uitzicht over de stad. Om even voor 10.00 naar Nederland gebeld en ge-smst, om iedereen daar gelukkig nieuwjaar te vieren, want Nederland is dan aan de beurt.
Vandaag onder andere naar Olympic park geweest, waar Pieter van den Hoogeband en Inge de Bruin zoveel medailles hebben gehaald. 's Avonds heerlijk gegeten en dan is het Sydney avontuur alweer voorbij. Morgen auto halen en dan op weg naar Canberra.

• 01 Januari 2015 - 12:13

Corinne:

Hallo mannen,

Wij wensen jullie een vooral heel fijn 2015 toe and many happy returns!
    Wij hebben ook genoten van het oudjaar en ook nog twee uur van het nieuwe jaar, dus wij worden volwassen. In de straat was het heerlijk rustig, niemand was buiten of thuis. Kyra is gisteren de stad in geweest met 4 vriendinnen en wij hopen haar straks veilig terug te zien.
    Straks naar oma toe, want die is jarig en dus natuurlijk taart eten. Morgen start weer een langdurige periode van vasten en meer bewegen. We zullen het wel zien.

Groeten van ons allemaal hier uit Apeldoorn.

• 02 Januari 2015 - 12:52

Jiska:

Frank en Gertjan,

De beste wensen voor 2015! Leuk om jullie blog te lezen.
    Ik zie op het nieuws net over de bosbranden, hopelijk worden ze die snel de baas en hebben jullie er geen last van op de route!

Geniet van het mooie land.

Groeten,
    Jiska

Frank

Vanaf 24 december 2014 tot en met 14 februari 2015 zijn we op reis naar Hong Kong, Australië en Nieuw Zeeland. Dit reisverslag is bedoeld voor iedereen die het leuk vindt om te zien wat we zoal doen. We nemen ons voor om regelmatig een update te doen, maar beloven doen we niets ;-)

Actief sinds 14 Dec. 2014