Met The Ghan naar Alice Springs - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu Met The Ghan naar Alice Springs - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu

Met The Ghan naar Alice Springs

Blijf op de hoogte en volg Frank

11 Januari 2015 | Australië, Adelaide

We zijn vroeg uit bed, want we moeten onze auto inleveren en dan met de taxi naar het treinstation. We vertrekken om 12:20 en moeten van tevoren onze tassen inchecken.
We worden verwelkomd door een aardige stewardess, die ons uitlegt hoe alles werkt. Daarna lopen we door de trein en komen in de loungecar, waar we besluiten te zitten tot ons vertrek en de lunch.
We hebben nu nog even wifi op het station, maar dat zal de komende 24 uur wel veranderen. Eerstvolgende verslag zal waarschijnlijk pas vanuit Alice Springs komen.

Frank

Vanaf 24 december 2014 tot en met 14 februari 2015 zijn we op reis naar Hong Kong, Australië en Nieuw Zeeland. Dit reisverslag is bedoeld voor iedereen die het leuk vindt om te zien wat we zoal doen. We nemen ons voor om regelmatig een update te doen, maar beloven doen we niets ;-)

Actief sinds 14 Dec. 2014