Dag 2 in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu Dag 2 in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu

Dag 2 in Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Frank

06 Januari 2015 | Australië, Melbourne

Vandaag eerst de moderne architectuur van de Royal Melbourne Institute of Technology en andere instellingen in die buurt bekeken. Daarna de Central Pier bezocht en via het nieuw ontwikkelde gebied rond het Southern Cross station met de tram naar South Melbourne Beach geweest. Daar heerlijk genoten van de zon en toen weer terug naar ons verblijf, waarbij we nog even uitgestapt zijn in Brunswick street voor een biertje. Deze straat is volgens ons boekje hot & trendy en er komen veel artistiekelingen. En wij dus nu ook ;-)

• 07 Januari 2015 - 11:05

Hello overthere,

Het wordt een beetje magertjes, kort verslag en geen foto's. Dus zet hem op voor de komende periode!
    A.s. zaterdag vier ik weer eens mijn verjaardag, want ik weet dat jullie toch niet kunnen komen en dan wordt het daarom heel gezellig........ grapje. We missen jullie en ik mis onze telefoontjes. Maar we kunnen zaterdag natuurlijk wel skypen, wel graag op een christelijk tijdstip.

Volgens mij is trouwens tante Gon ook nog ergens jarig (19 januari?), maar dat weet ik niet zeker.

Groet Corinne

• 07 Januari 2015 - 11:35

Frank:

Ha die zus,

Je was ook net aan het lezen toen we nog met ons verslag en de foto's bezig waren. Maar je hebt gelijk dat we niet altijd heel veel te vertellen hebben en dat ons verslag dan ook kort is. We proberen nog een beetje vakantie te vieren namelijk ;-) Maar we zullen ons best doen. En daarnaast hangt het ook af of we voldoende MB's bij onze gratis wifi krijgen, want die was de afgelopen dagen erg beperkt.
    Leuk om te skypen ja, wat dacht je van 09.31 (plaatselijke tijd) op 10.01? Dat is voor ons in ieder geval een zeer christelijke tijd. En toeval wil dat het dan bij jullie 00.01 is op 10.01.

• 07 Januari 2015 - 16:44

Corinne:

Leuk gevonden dat tijdstip, maar man, dan lig ik al lang in bed. Ik vier mijn verjaardag namelijk van 16.00 tot 20.00 uur.

Dus ik dacht, skype om 21.00 uur 's avonds, dan is het bij ons 12.00 uur.

By the way: leuk de foto's weer te zien van de 2e dag Melbourne en de reis naar Warrnambool

• 08 Januari 2015 - 09:20

Frank:

Hi zus,

Het tijdverschil in Adelaide wijkt af van die van Brisbane, dat weer afwijkt van Sydney. South Australia scheelt 9:30 met Nederland, Brisbane 9:00 en Sydney 10:00.

Dus als wij om 21:00 skypen, dan is het bij jullie 11.30.

• 09 Januari 2015 - 15:13

OK

Frank

Vanaf 24 december 2014 tot en met 14 februari 2015 zijn we op reis naar Hong Kong, Australië en Nieuw Zeeland. Dit reisverslag is bedoeld voor iedereen die het leuk vindt om te zien wat we zoal doen. We nemen ons voor om regelmatig een update te doen, maar beloven doen we niets ;-)

Actief sinds 14 Dec. 2014