Dagje Akaroa en klaarmaken voor de terugreis - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu Dagje Akaroa en klaarmaken voor de terugreis - Reisverslag uit Akaroa, Nieuw Zeeland van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu

Dagje Akaroa en klaarmaken voor de terugreis

Blijf op de hoogte en volg Frank

11 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Akaroa

Vandaag is onze laatste volledige dag in onze camper. Het is toch gek, maar in drie weken zijn we deze toch een beetje gaan beschouwen als ons eigen huis.
Het weer is vandaag heerlijk geweest en we hebben nog even lekker van de zon kunnen genieten. Verder hebben we niet veel meer gedaan. We zijn al wel begonnen met het inpakken van onze tassen.
Als afsluiting van het camperdeel hebben we heerlijk gegeten in een restaurant in Akaroa. Als dessert hadden we verschillende ijssoorten, waaronder dropijs. De smaak hiervan was, net als die van de andere soorten ijs, heerlijk.
Op het terras konden we ondertussen genieten van de manier waarop de vele passagiers van een cruiseschip weer terug werden gebracht. Vandaag was dit schip met 2850 passagiers namelijk aangemeerd in de haven van deze plaats en het merendeel van de passagiers konden met een bus een uitstapje maken. Dit betekende dat we tussen de 30 en 40 bussen zagen aankomen.
Maar aan alles komt een eind, zegt men, dus ook aan het camperdeel van onze vakantie. Morgen moeten we hem weer inleveren, waarna we nog een nacht in een hotel op de luchthaven doorbrengen. Vrijdag begint dan onze terugreis naar Nederland.

Frank

Vanaf 24 december 2014 tot en met 14 februari 2015 zijn we op reis naar Hong Kong, Australië en Nieuw Zeeland. Dit reisverslag is bedoeld voor iedereen die het leuk vindt om te zien wat we zoal doen. We nemen ons voor om regelmatig een update te doen, maar beloven doen we niets ;-)

Actief sinds 14 Dec. 2014