De Big Buddha, een waar spektakel - Reisverslag uit Lantau Island, Hong Kong van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu De Big Buddha, een waar spektakel - Reisverslag uit Lantau Island, Hong Kong van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu

De Big Buddha, een waar spektakel

Blijf op de hoogte en volg Frank

27 December 2014 | Hong Kong, Lantau Island

Vandaag met Fast Ferry naar Lantau Island gevaren. Vanuit Mui Wo met bus naar Tung Chung, waar vandaan we met kabelbaan naar berg met de grote Boeddha gingen. We kozen voor cabine met glazen vloer. Supergaaf om alles ook onder je heen te zien gaan. Jammer dat het beetje mistig was. Overigens is de gelegenheid rond de Boeddha een en al pretpark, zoals Eurodisney. Veel vermaak dus, maar of het veel met aanbidding van Boeddha te maken heeft, dat valt te betwijfelen. Maar goed, het is wel een bezoekje waard!

• 27 December 2014 - 21:26

Jaap En Elly:

Leuk om de eerste foto's van jullie te zien! Geniet nog van HK en dan op naar Australie.Veel groeten J&E

Frank

Vanaf 24 december 2014 tot en met 14 februari 2015 zijn we op reis naar Hong Kong, Australië en Nieuw Zeeland. Dit reisverslag is bedoeld voor iedereen die het leuk vindt om te zien wat we zoal doen. We nemen ons voor om regelmatig een update te doen, maar beloven doen we niets ;-)

Actief sinds 14 Dec. 2014