Van Franz Josef naar Greymouth - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu Van Franz Josef naar Greymouth - Reisverslag uit Greymouth, Nieuw Zeeland van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu

Van Franz Josef naar Greymouth

Blijf op de hoogte en volg Frank

09 Februari 2015 | Nieuw Zeeland, Greymouth

Over vandaag valt er weinig meer te melden dat we tot ca. 16:00 veel regen hebben gehad, waarmee het bos zijn naam eer aan doet (regenwoud); dat het vanaf dat tijdstip volledig opklaarde; dat we in Greymouth zijn nu, de grootste plaats van de awestkust, maar dat we nog niet meer hebben bekeken dan de New World supermarkt (vergelijkbaar met AH) en de camping; en dat we wel de zon in de zee hebben zien zakken, want we zitten per slot aan de Westkust van het land.
Morgen gaan we in een keer door naar AKaroa, dat ligt op een schiereiland in de buurt van Christchurch. Daar willen we nog twee nachten blijven, voordat we onze camper moeten inleveren. Het is wel gek hoor, want daarmee sluiten we het laatste hoofdstuk van onze vakantie bijna af.

• 09 Februari 2015 - 22:21

Jaap En Elly:

Hallo Gertjan en Frank.
    Net weer even "bijgelezen" Mooi dat de zon weer schijnt, het begint nu wel echt op te schieten voor jullie.De laatste dagen in de camper zijn alweer aangebroken. Wij wensen jullie nog een paar mooie dagen met veel zon!!!!! Geniet er nog van!!!! Wij genieten van jullie verslagen!!!! Hartelijke groet, Jaap en Elly

Frank

Vanaf 24 december 2014 tot en met 14 februari 2015 zijn we op reis naar Hong Kong, Australië en Nieuw Zeeland. Dit reisverslag is bedoeld voor iedereen die het leuk vindt om te zien wat we zoal doen. We nemen ons voor om regelmatig een update te doen, maar beloven doen we niets ;-)

Actief sinds 14 Dec. 2014