Laatste dag Hong en Kong en dan naar Down under - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu Laatste dag Hong en Kong en dan naar Down under - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu

Laatste dag Hong en Kong en dan naar Down under

Blijf op de hoogte en volg Frank

29 December 2014 | Hong Kong, Hong Kong

Vandaag is het supermooi weer, 18-20 graden en onbewolkt. We gaan nogmaals naar The Peak, maar nu met de Peak Tram. Dit is een van de oudste kabeltrams ter wereld. Gelukkig zijn we vroeg, want met ons willen heel veel personen naar boven toe. Boven op het uitzichtpunt genieten we nog een keer van Hong Kong, waarna we met dezelfde tram weer naar beneden gaan.
Vervolgens met de bus naar Aberdeen, bekend om zijn visserij. De vismarkt kunnen we helaas niet vinden, maar we genieten wel lekker van het weer en het uitzicht over de boten.
Dan weer terug met de bus en de laatste met de Star Ferry vanaf Hong Kong Island naar Kowloon. Nog even naar het hotel, waar we onze kamer tot 18:00 mogen gebruiken. Opfrissen en de tas inruimen voor reis naar Australië, waar we gaan beginnen aan het tweede onderdeel van onze reis. Hong Kong hebben we in ieder geval enorm van genoten. We zullen alleen wel moeten wennen aan de relatieve stilte en ook geen venters meer die ons maatkostuums of (nep)horloges willen aansmeren.

• 30 December 2014 - 20:22

Wilma:

Wat fijn dat de reis goed verlopen is, en dat jullie heerlijk genoten hebben van Hong Kong.Geniet van alles en elkaar. Een fantasties uiteinde en een nóg mooier begin van het nieuwe jaar.Met alle goeds toegewenst voor het nieuwe jaar voor beide.
    lieve groetjes en tot schrijfs!!
    l

Frank

Vanaf 24 december 2014 tot en met 14 februari 2015 zijn we op reis naar Hong Kong, Australië en Nieuw Zeeland. Dit reisverslag is bedoeld voor iedereen die het leuk vindt om te zien wat we zoal doen. We nemen ons voor om regelmatig een update te doen, maar beloven doen we niets ;-)

Actief sinds 14 Dec. 2014