Van Albury naar Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu Van Albury naar Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu

Van Albury naar Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Frank

04 Januari 2015 | Australië, Melbourne

Vandaag het tweede deel van de reis naar Melbourne, zo'n 300 km rijden via de Hume Highway. Het is niet een heel spannende route, maar dat wisten we van tevoren. Wat wel opvalt is dat de temperatuur daalt van ca. 32 graden naar ongeveer 20 graden onderweg tot 24 graden in Mebourne.
In Melbourne verblijven we in een stacaravan op BIG4 holiday park in Coburg, in het noorden van de stad. Met de tram zijn we in ongeveer 30 minuten in het hartje van de stad, waar we heerlijk genieten van de late middagzon. Nadat we het centrum kort hebben bekeken, drinken we een biertje op het terras van een bar aan de rand van de Yarra-rivier en wandelen we langs de rivier naar de tram om terug te gaan naar ons park. Morgen gaan we de stad verder verkennen.

Frank

Vanaf 24 december 2014 tot en met 14 februari 2015 zijn we op reis naar Hong Kong, Australië en Nieuw Zeeland. Dit reisverslag is bedoeld voor iedereen die het leuk vindt om te zien wat we zoal doen. We nemen ons voor om regelmatig een update te doen, maar beloven doen we niets ;-)

Actief sinds 14 Dec. 2014