Van Port Macquarie naar Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu Van Port Macquarie naar Byron Bay - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu

Van Port Macquarie naar Byron Bay

Blijf op de hoogte en volg Frank

18 Januari 2015 | Australië, Byron Bay

Vandaag hebben we weer 400 kilometer gereden. Nadat we ontbeten hebben op het dakterras van ons hotel, met uitzicht op een taxiënd watervliegtuig, reden we via de A1 Pacific Highway naar Byron Bay. De route was heel mooi en op verschillende punten konden we van het uitzicht genieten.
Ons motel ligt in Byron Bay, wat het meest Oostelijke puntje van Australië is. Uiteraard bezoeken we dit plekje als echte toeristen, die we uiteraard niet zijn. In de oceaan zien we ook dolfijnen zwemmen en later bij ons hotel horen we een Kookaboora, een echte Australische lachvogel. Onze dag kan niet meer stuk.
Morgen gaan we naar Brisbane, waar we onze familie gaan ontmoeten. We verblijven bij Charlie en Jenny en we hopen daar ook de rest te zien, zoals Paul en Sharon, Gerry en Ron en tante Gon en John. Het is 36 jaar geleden dat we hen voor het laatst hebben gezien. En uiteraard zijn we zeer benieuwd naar Brisbane.

Frank

Vanaf 24 december 2014 tot en met 14 februari 2015 zijn we op reis naar Hong Kong, Australië en Nieuw Zeeland. Dit reisverslag is bedoeld voor iedereen die het leuk vindt om te zien wat we zoal doen. We nemen ons voor om regelmatig een update te doen, maar beloven doen we niets ;-)

Actief sinds 14 Dec. 2014