Via de Great Ocean Road naar Warrnambool - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu Via de Great Ocean Road naar Warrnambool - Reisverslag uit Warrnambool, Australië van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu

Via de Great Ocean Road naar Warrnambool

Blijf op de hoogte en volg Frank

07 Januari 2015 | Australië, Warrnambool

Helaas is ons bezoek aan Melbourne alweer voorbij. We reizen vandaag verder richting Adelaide, waarbij we nu de Great Ocean Road nemen. Deze weg is in de jaren 20/30 aangelegd in het kader van werkverschaffing voor soldaten die terug kwamen van de Eerste Wereldoorlog. De weg voert ons langs mooie uitzichtpunten, waaronder de bekende Twelve Apostels. Wij hebben geconstateerd dat er mooiere en minder druk bezochte uitzichtpunten zijn over de rotspartijen die onderhevig zijn aan de invloeden van het oceaanwater.
Vanavond overnachten we in Warnnambool, en morgen trekken we verder richting Adelaide.

Frank

Vanaf 24 december 2014 tot en met 14 februari 2015 zijn we op reis naar Hong Kong, Australië en Nieuw Zeeland. Dit reisverslag is bedoeld voor iedereen die het leuk vindt om te zien wat we zoal doen. We nemen ons voor om regelmatig een update te doen, maar beloven doen we niets ;-)

Actief sinds 14 Dec. 2014