Van Canberra naar Albury - Reisverslag uit Albury, Australië van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu Van Canberra naar Albury - Reisverslag uit Albury, Australië van Frank Gertjan - WaarBenJij.nu

Van Canberra naar Albury

Blijf op de hoogte en volg Frank

03 Januari 2015 | Australië, Albury

Vandaag eerste deel van onze reis naar Melbourne. We overnachten in Albury, wat ongeveer halverwege ligt. Bovendien staat hier nog een overbekende Uiver, je weet wel: het vliegtuig waarmee de KLM ooit een een keer de reis van Amsterdam naar Melbourne won. En je begrijpt dat we deze in het echt wilden zien. Dat hebben we uiteindelijk gedaan, nadat we eerst nog in Canberra het Parliament House en het Australian War Memorial hebben bewonderd. Beide plekken waren heel indrukwekkend. Canberra is verder niet echt een heel spannende stad, vandaar dat we ons eerdere plan om er nog een nacht te blijven hebben gewijzigd, zodat we een nacht langer in Melbourne kunnen verblijven. Die stad lijkt ons leuker.

Frank

Vanaf 24 december 2014 tot en met 14 februari 2015 zijn we op reis naar Hong Kong, Australië en Nieuw Zeeland. Dit reisverslag is bedoeld voor iedereen die het leuk vindt om te zien wat we zoal doen. We nemen ons voor om regelmatig een update te doen, maar beloven doen we niets ;-)

Actief sinds 14 Dec. 2014